★★★★☆
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1990-04-15
Bound To Lead - de Joseph S. Nye (Author)
Caractéristiques Bound To Lead
Le tableau suivant contient des caractéristiques spécifiques du Bound To Lead
Le Titre Du Livre | Bound To Lead |
Publié Le | 1990-04-15 |
Traducteur | Shantel Donncha |
Nombre de Pages | 606 Pages |
La taille du fichier | 46.77 MB |
Langage | Anglais & Français |
Éditeur | Informa |
ISBN-10 | 2187549950-JLT |
Type de Données | ePub AMZ PDF EGT ODT |
Écrivain | Joseph S. Nye |
ISBN-13 | 484-9767361589-XQY |
Nom de Fichier | Bound-To-Lead.pdf |
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Failure to safeguard a competitive defence industrial base and the loss of autonomous design and innovation capabilities limits available choice and is bound to lead in the long run to higher procurement costs
Exemples dusage pour « bound to lead » en français Ces phrases proviennent de sources externes et peuvent ne pas être tout à fait correctes décline toute responsabilité visàvis de leurs contenus Davantage dinformations ici
In Bound to lead Nye tackles that question and many more According to the author USA is still the main superpower but it will have to change its strategies if it wants to go on being one due to the fact that the nature of power has changed
Laïdi Zaki J Nye Jr Bound to lead The changing nature of American power In Revue française de science politique 41ᵉ année n°1 1991 pp 102105
1 Bound to Lead The Changing Nature of American Power Joseph S Nye Basic Books New York 1990 307 pages Le débat sur le déclin relatif des Etats Unis nest pas prêt de se terminer
Desbiens A 1990 Joseph S Nye Jr Bound to Lead The Changing Nature of American Power New York Basic Books 1990 Cahiers de recherche sociologique 15 127–129 1072021002117ar Chicago Desbiens Albert « Joseph S Nye Jr Bound to Lead The Changing Nature of American Power New York Basic Books 1990 »
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